17 december 2013

Winterfotojager: Godelieve



Mijn beurt om me voor te stellen als winterfotojager.

Ik ben Godelieve.  
Naast het stempelen (Stampingmathilda) en kaartjes maken, hou ik ook veel van fotografie (Close-Up).
 Beide hobbies worden regelmatig gecombineerd in een fotokaart, 

zoals deze

of een boekje

of een bloemenfoto die wordt omgezet in een zelfgekerfde stempel

Fotocollages maken na een uitstap is ook leuk om te doen.

Jammer genoeg staat het bloggen van foto's momenteel op een laag pitje, omdat ik mijn tijd over veel andere dingen moet verdelen. 


Nochtans had ik me voorgenomen om dagelijks een foto te maken dit jaar.  Maar halfweg het jaar is het er niet meer van gekomen.


 Als binnenkort de opdrachten voor de winterfotojacht bekendgemaakt worden, hoop ik de draad weer op te nemen.  Ik hou van de winter, sneeuw, rijm, vogels op de voedertafel,....






Ik heb er zin in!  Jullie ook?

4 opmerkingen:

  1. Jij koos al mooie winterfoto's uit Godelieve, helemaal in de sfeer van deze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooie winterfoto´s! Kreeg het spontaan een paar graden kouder! Was ook ff welkom :) ... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen